Sunday, December 21, 2008

Wanda i Banda

Zielona Góra
Tak, tak to ta sama babka z okładki płyty, pewnie niektórzy jeszcze pamietają Wandę Kwietniewską liderkę grupy Wanda i Banda. Cóż teraz można zdziałać z pomocą narzędzia jakim jest np. PS.
Rozbawiła mnie managerka Wandy, która próbowała autoryzować fotki, które zrobiłem podczas spotkania, a Wanda wtórowała jej, że nie po to robi się takie sesje żeby później... ...no właśnie, nie wiem co! Anyway, to musi być straszne jak ktoś nie może pogodzić się ze swoim wiekiem i wyglądem.

4 comments:

Anonymous said...

Ciekawe czy da się chociaż podobny efekt uzyskać bez fotoszopa... Wiesz, odpowiednim światłem, makijażem.

Ja mam wątpliwości

;>

Bart said...

Podobny może i tak ale potrzeba worek kosmetyków i szpachelkę, która wszystko wygładzi hehe, a i tak w szopie trzeba będzie poprawić

foqsek said...

mialam okazje poznac Wande i uwazam ze jest to najciekawsza najbardziej kolorowa osoba show b. mila usmiechnieta kozystajaca z zycia istota dba o wsoich znajomych i fanow to tyle co mam do powiedzenia

Bart said...

Wanda, nie przeczę jest bardzo sympatyczna ale czy najciekawsza i najbardziej kolorowa, to już bym polemizował.